RUS TILINI CHET TILI SIFATIDA O‘QITISH JARAYONIDA TIBBIYOT TALABALARI OG‘ZAKI NUTQINI RIVOJLANTIRISH METODIKASI
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Abstrak:
Maqolada rus tilini chet tili sifatida o‘qitish jarayonida tibbiyot talabalari og‘zaki nutqini rivojlantirishning nazariy va amaliy jihatlari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotning dolzarbligi bo‘lajak shifokorlarning kasbiy muloqotida rus tilining ahamiyati tobora ortib borayotgani bilan belgilanadi. Tadqiqotning maqsadi tibbiyot oliy ta’lim muassasasi talabalarida tinglab tushunish va gapirish ko‘nikmalarini shakllantirishda kommunikativ yondashuvning samaradorligini aniqlash va asoslab berishdan iborat. Tadqiqot jarayonida ilmiy adabiyotlarni nazariy tahlil qilish hamda pedagogik tajriba usullaridan foydalanildi. Olingan natijalar tibbiyot oliy ta’lim muassasasida og‘zaki nutqni kasbiy yo‘naltirilgan holda o‘qitish maqsadga muvofiqligini tasdiqlaydi.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
##submission.howToCite##:
##submission.citations##:
Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам). — М.: ИКАР, 2009.
Вербицкий А. А. Контекстное обучение в высшей школе. — М.: Высшая школа, 1991.
Зимняя И. А. Педагогическая психология. — М.: Логос, 2004.
Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. — М.: Политиздат, 1975.
Леонтьев А. А. Психолингвистика. — М.: Смысл, 2003.
Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. — М.: Просвещение, 1991.
Хуторской А. В. Компетентностный подход в образовании. — М.: Академия, 2003.
Щукин А. Н. Методика обучения русскому языку как иностранному. — М.: Флинта, 2017.
