BOSHLANG‘ICH UMUMIY TA’LIM PEDAGOGLARI VA PSIXOLOGLARNING HAMKORLIKDAGI TAYYORGARLIK TEXNOLOGIYASINI SHAKLLANTIRISHDA INTEGRATIV YONDASHUV
Main Article Content
Аннотация:
Maqolada boshlang‘ich umumiy ta’lim pedagoglari va psixologlarning hamkorlikdagi tayyorgarlik texnologiyasini shakllantirish jarayonida integrativ yondashuvning nazariy-metodik asoslari yoritilgan. Integrativ yondashuv ta’limning turli komponentlarini yagona tizimda birlashtirgan holda, o‘qituvchi va psixologning o‘zaro faoliyatini uyg‘unlashtirishni nazarda tutadi. Tadqiqotning maqsadi – boshlang‘ich ta’limda pedagogik va psixologik kompetensiyalarni integratsiyalashgan holda shakllantirishning samarali texnologiyasini ishlab chiqishdir.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Vygotskiy L.S. Defektologiya asoslari. – Moskva, 1997.
Luriya A.R. Insonning oliy psixik funksiyalari tuzilishi va rivojlanishi. – Moskva, 1982.
Lebedinskiy V.V. Anomal bolalar psixologiyasi. – Moskva, 2003.
O‘zbekiston Respublikasi “Inklyuziv ta’lim konsepsiyasi”. – Toshkent, 2020.
Jalolov A., Sodiqov S. Maxsus pedagogika va psixologiya asoslari. – Toshkent, 2022.
