BOSHLANG‘ICH UMUMIY TA’LIM PEDAGOGLARI VA PSIXOLOGLARNING HAMKORLIKDAGI TAYYORGARLIK TEXNOLOGIYASINI SHAKLLANTIRISHDA INTEGRATIV YONDASHUV

Main Article Content

Abstract:

Maqolada boshlang‘ich umumiy ta’lim pedagoglari va psixologlarning hamkorlikdagi tayyorgarlik texnologiyasini shakllantirish jarayonida integrativ yondashuvning nazariy-metodik asoslari yoritilgan. Integrativ yondashuv ta’limning turli komponentlarini yagona tizimda birlashtirgan holda, o‘qituvchi va psixologning o‘zaro faoliyatini uyg‘unlashtirishni nazarda tutadi. Tadqiqotning maqsadi – boshlang‘ich ta’limda pedagogik va psixologik kompetensiyalarni integratsiyalashgan holda shakllantirishning samarali texnologiyasini ishlab chiqishdir.

Article Details

How to Cite:

Turg‘unov , M. . (2025). BOSHLANG‘ICH UMUMIY TA’LIM PEDAGOGLARI VA PSIXOLOGLARNING HAMKORLIKDAGI TAYYORGARLIK TEXNOLOGIYASINI SHAKLLANTIRISHDA INTEGRATIV YONDASHUV. Science and Innovation, 3(46), 126–127. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/65608

References:

Vygotskiy L.S. Defektologiya asoslari. – Moskva, 1997.

Luriya A.R. Insonning oliy psixik funksiyalari tuzilishi va rivojlanishi. – Moskva, 1982.

Lebedinskiy V.V. Anomal bolalar psixologiyasi. – Moskva, 2003.

O‘zbekiston Respublikasi “Inklyuziv ta’lim konsepsiyasi”. – Toshkent, 2020.

Jalolov A., Sodiqov S. Maxsus pedagogika va psixologiya asoslari. – Toshkent, 2022.