KORREKSION PEDAGOGIKA ASOSLARI

Main Article Content

Аннотация:

Ushbu tezisda korreksion pedagogikaning mazmun-mohiyati, predmeti, maqsadi va vazifalari yoritilgan. Korreksion pedagogikaning rivojlanish tarixi, maxsus ta’limga muhtoj bolalar bilan ishlashda qo‘llaniladigan pedagogik yondashuvlar va metodlar tahlil qilinadi. Shuningdek, inklyuziv ta’lim sharoitida korreksion-pedagogik yordamni tashkil etish masalalari hamda pedagog faoliyatining ahamiyati ochib beriladi. Tezis zamonaviy ta’lim tizimida korreksion pedagogikaning o‘rni va ahamiyatini asoslab beradi.

Article Details

Как цитировать:

Muxtorova , M. ., Turg’unboyeva , V. ., & Turdiyeva , S. (2025). KORREKSION PEDAGOGIKA ASOSLARI. Наука и инновация, 3(60), 65–67. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69885

Библиографические ссылки:

Abduqodirov A.A. Maxsus pedagogika asoslari. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.

Mavlonova R., Rahmonqulova N. Pedagogika. – Toshkent: O‘qituvchi, 2021.

Nurmonov A. Korreksion pedagogika va inklyuziv ta’lim asoslari. – Toshkent: Innovatsiya-Ziyo, 2022.

Karimova G. Inklyuziv ta’lim: nazariya va amaliyot. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2023.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. Inklyuziv ta’limni rivojlantirish bo‘yicha me’yoriy-huquqiy hujjatlar to‘plami. – Toshkent, 2020.

UNESCO. Inclusive Education Guidelines. – Paris, 2021.