MAKTABDA JISMONIY FAOLLIKNI RAG’BATLANTIRISHNING PSIXOLOGIK USULLARI. ICHKI MOTIVASIYANI KUCHAYTIRISH

Main Article Content

Abstract:

Maktabda jismoniy faollikni rag’batlantirishning psixologik usullari, ichki motivatsiyani kuchaytirish. Motivatsiya – o‘quvchilarning o‘quv faoliyatiga nisbatan bo‘lgan munosabatini belgilovchi asosiy omillardan biri sifatida talqin etiladi. Tadqiqot davomida nazariy manbalar tahlili, amaliy kuzatuvlar va suhbatlar asosida o‘quvchilarning ichki va tashqi rag‘batlarga munosabati o‘rganildi. Motivatsiya shaxsning faoliyatga bo‘lgan ichki ehtiyoji va uni amalga oshirishga undovchi kuch sifatida ta’riflanadi. O‘quvchi shaxsida ushbu kuchni to‘g‘ri yo‘naltirish, rag‘batlantirishning individual va guruhiy shakllarini qo‘llash o‘qituvchidan puxta pedagogik va psixologik tayyorgarlikni talab etadi.

Article Details

How to Cite:

Muratova , X. ., & Xalimjanov , A. . (2025). MAKTABDA JISMONIY FAOLLIKNI RAG’BATLANTIRISHNING PSIXOLOGIK USULLARI. ICHKI MOTIVASIYANI KUCHAYTIRISH. Young Scientists, 3(38), 70–72. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/62657

References:

Suyunov O.J. (2013). "Pedagogika. Psixologiya" fanidan o‘quv-uslubiy majmua. Samarqand iqtisodiyot va servis instituti.

urayev B.T. (2022). "Pedagogik va psixologik fanlarni o‘qitish metodikasi" o‘quv qo‘llanma. Buxoro: Fan va ta’lim nashriyoti

Umarov B.M. (2021). "Psixologiya" darsligi. Jizzakh davlat pedagogika universiteti.

"Pedagogika yunalishi" (2021). O‘quvchilarni interfaol usulda rag‘batlantirish orqali tarbiyalash va intellektini rivojlantirishning pedagogik imkoniyatlari.