QOBILIYATNING PSIXOLOGIK ASOSLARI VA UNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK YO`LLARI
Main Article Content
Аннотация:
Ushbu tezisda qobiliyat tushunchasining psixologik mazmuni, uning tabiiy va ijtimoiy omillar asosida shakllanishi, rivojlanish jarayoni hamda shaxs taraqqiyotidagi o‘rni keng tahlil qilingan. Qobiliyatning umumiy va maxsus turlari, zehn, isteʼdod, daholik kabi darajalari va ularning pedagogik hamda psixologik asoslari ilmiy manbalar asosida yoritilgan. Maqolada qobiliyatni rivojlantirishning samarali tamoyillari, pedagogik texnologiyalar, psixologik yondashuvlar, shuningdek, maxsus pedagogika yo‘nalishidagi talabalarga amaliy tavsiyalar keltirilgan. Ushbu ish metodik qo‘llanma sifatida xizmat qiladi.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Zunnunov A. Umumiy psixologiya asoslari. — Toshkent: O‘qituvchi, 2014.
G‘oziev E. Psixologiya: nazariya va amaliyot. — Toshkent: Fan va texnologiya, 2017.
Karimova V.M. Shaxs psixologiyasi. — Toshkent: Universitet, 2016.
Ruvinets L. Psixologiya nazariyalari. — Moskva, 2012.
Pedagogik psixologiya bo‘yicha ilmiy maqolalar to‘plami.
Foydalanuvchi tomonidan taqdim etilgan manba.
