BOSHLANG‘ICH TA’LIM SINF O‘QUVCHILARIDA XOTIRA TURLARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI

Main Article Content

Abstract:

Mazkur tezisda boshlang‘ich ta’lim sinf o‘quvchilarida xotira turlarining shakllanish xususiyatlari hamda ularni rivojlantirishning samarali pedagogik yo‘llari ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilingan. Boshlang‘ich maktab yoshida xotiraning rivojlanishi bolaning bilish faoliyati, o‘quv motivatsiyasi va bilimlarni o‘zlashtirish jarayoni bilan uzviy bog‘liqligi asoslab berilgan. Tadqiqotda mexanik, mantiqiy, ixtiyorsiz va ixtiyoriy xotirani rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodlar, mashqlar va ta’lim texnologiyalarining didaktik imkoniyatlari yoritilgan.

Article Details

How to Cite:

Shodmonova , S. . (2025). BOSHLANG‘ICH TA’LIM SINF O‘QUVCHILARIDA XOTIRA TURLARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI. Science and Innovation, 3(60), 62–64. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69884

References:

Elkonin, D. B. (2010). Bolalar psixologiyasi. Akademiya.

Karimova, V. M. (2018). Pedagogik psixologiya. Fan va texnologiya.

Leontev, A. N. (2003). Faoliyat. Ong. Shaxs. Smysl.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. (2021). Boshlang‘ich ta’lim davlat ta’lim standarti. Toshkent.

Vigotskiy, L. S. (2005). Psixologiya rivojlanishi nazariyasi. Pedagogika.