BOSHLANG‘ICH TA’LIM SINF O‘QUVCHILARIDA XOTIRA TURLARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI
Main Article Content
Аннотация:
Mazkur tezisda boshlang‘ich ta’lim sinf o‘quvchilarida xotira turlarining shakllanish xususiyatlari hamda ularni rivojlantirishning samarali pedagogik yo‘llari ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilingan. Boshlang‘ich maktab yoshida xotiraning rivojlanishi bolaning bilish faoliyati, o‘quv motivatsiyasi va bilimlarni o‘zlashtirish jarayoni bilan uzviy bog‘liqligi asoslab berilgan. Tadqiqotda mexanik, mantiqiy, ixtiyorsiz va ixtiyoriy xotirani rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodlar, mashqlar va ta’lim texnologiyalarining didaktik imkoniyatlari yoritilgan.
Article Details
Как цитировать:
Библиографические ссылки:
Elkonin, D. B. (2010). Bolalar psixologiyasi. Akademiya.
Karimova, V. M. (2018). Pedagogik psixologiya. Fan va texnologiya.
Leontev, A. N. (2003). Faoliyat. Ong. Shaxs. Smysl.
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. (2021). Boshlang‘ich ta’lim davlat ta’lim standarti. Toshkent.
Vigotskiy, L. S. (2005). Psixologiya rivojlanishi nazariyasi. Pedagogika.
