BOSHLANG‘ICH TA’LIM SINF O‘QUVCHILARIDA XOTIRA TURLARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI

Main Article Content

Аннотация:

Mazkur tezisda boshlang‘ich ta’lim sinf o‘quvchilarida xotira turlarining shakllanish xususiyatlari hamda ularni rivojlantirishning samarali pedagogik yo‘llari ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilingan. Boshlang‘ich maktab yoshida xotiraning rivojlanishi bolaning bilish faoliyati, o‘quv motivatsiyasi va bilimlarni o‘zlashtirish jarayoni bilan uzviy bog‘liqligi asoslab berilgan. Tadqiqotda mexanik, mantiqiy, ixtiyorsiz va ixtiyoriy xotirani rivojlantirishga xizmat qiluvchi metodlar, mashqlar va ta’lim texnologiyalarining didaktik imkoniyatlari yoritilgan.

Article Details

Как цитировать:

Shodmonova , S. . (2025). BOSHLANG‘ICH TA’LIM SINF O‘QUVCHILARIDA XOTIRA TURLARINI SHAKLLANTIRISH VA RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK ASOSLARI. Наука и инновация, 3(60), 62–64. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69884

Библиографические ссылки:

Elkonin, D. B. (2010). Bolalar psixologiyasi. Akademiya.

Karimova, V. M. (2018). Pedagogik psixologiya. Fan va texnologiya.

Leontev, A. N. (2003). Faoliyat. Ong. Shaxs. Smysl.

O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi. (2021). Boshlang‘ich ta’lim davlat ta’lim standarti. Toshkent.

Vigotskiy, L. S. (2005). Psixologiya rivojlanishi nazariyasi. Pedagogika.