BO’LAJAK OLIGOFRENOPEDAGOGLARNI ADAPTIV DIDAKTIK TAYYORGARLIGINI SENSOR-GAMIFIKASION YONDASHUVLAR ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISHNING AHAMIYATI
Main Article Content
Abstract:
Maqolada maxsus ta’lim tizimini yangilash sharoitida bo‘lajak oligofrenopedagoglarning adaptiv didaktik tayyorgarligini takomillashtirishning dolzarbligi ochib berilgan. Sensor-gamifikasion yondashuvlarning kasbiy kompetensiyalarni shakllantirish vositasi sifatidagi pedagogik imkoniyatlari asoslangan. Ushbu yondashuvlarning bo‘lajak mutaxassislarning motivatsiyasini oshirish, amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish va tuzatish-pedagogik faoliyatga tayyorgarligini kuchaytirish borasidagi ta’siri ochib beriladi.
Article Details
How to Cite:
References:
Выготский Л. С. Основы дефектологии. — М.: Педагогика, 1983.
Забрамная С. Д., Исаева Т. Н. Олигофренопедагогика. — М.: Академия, 2011.
Малофеев Н. Н. Специальное образование в условиях социальных изменений. — М.: Просвещение, 2012.
Селевко Г. К. Педагогические технологии в современном образовании. — М.: Народное образование, 2008.
Кислинг У. Сенсорная интеграция в диалоге. — СПб.: Речь, 2014.
