BO’LAJAK OLIGOFRENOPEDAGOGLARNI ADAPTIV DIDAKTIK TAYYORGARLIGINI SENSOR-GAMIFIKASION YONDASHUVLAR ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISHNING AHAMIYATI

Main Article Content

Аннотация:

Maqolada maxsus ta’lim tizimini yangilash sharoitida bo‘lajak oligofrenopedagoglarning adaptiv didaktik tayyorgarligini takomillashtirishning dolzarbligi ochib berilgan. Sensor-gamifikasion yondashuvlarning kasbiy kompetensiyalarni shakllantirish vositasi sifatidagi pedagogik imkoniyatlari asoslangan. Ushbu yondashuvlarning bo‘lajak mutaxassislarning motivatsiyasini oshirish, amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish va tuzatish-pedagogik faoliyatga tayyorgarligini kuchaytirish borasidagi ta’siri ochib beriladi.

Article Details

Как цитировать:

Ziyodullayeva, E. (2025). BO’LAJAK OLIGOFRENOPEDAGOGLARNI ADAPTIV DIDAKTIK TAYYORGARLIGINI SENSOR-GAMIFIKASION YONDASHUVLAR ASOSIDA TAKOMILLASHTIRISHNING AHAMIYATI. Наука и инновация, 3(60), 91–92. извлечено от https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/69947

Библиографические ссылки:

Выготский Л. С. Основы дефектологии. — М.: Педагогика, 1983.

Забрамная С. Д., Исаева Т. Н. Олигофренопедагогика. — М.: Академия, 2011.

Малофеев Н. Н. Специальное образование в условиях социальных изменений. — М.: Просвещение, 2012.

Селевко Г. К. Педагогические технологии в современном образовании. — М.: Народное образование, 2008.

Кислинг У. Сенсорная интеграция в диалоге. — СПб.: Речь, 2014.