РЕКЛАМА ДИСКУРСИДА ПЕРЛОКУТИВ ЭФФЕКТГА ГЕНДЕР ЁНДАШУВ

Main Article Content

Abstract:

ушбу мақолада реклама дискурсида перлокутив таъсирнинг ўрни, яратувчилар  тақдим қилаётган маҳсулот ёки хизматнинг гендер хусусиятлари алоҳида ёндашувни талаб қилиши хусусида фикр юритилган.

Article Details

How to Cite:

Мадумарова , З. . (2025). РЕКЛАМА ДИСКУРСИДА ПЕРЛОКУТИВ ЭФФЕКТГА ГЕНДЕР ЁНДАШУВ. Young Scientists, 3(44), 146–147. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/65379

References:

Грошев И. В. Полоролевые стереотипы в рекламе // Психологический журнал. 1998.Т. 19. № 3. –С. 119–121.

Цветкова О.Л. Репрезентация гендера в рекламе: стратегии, стереотипы, средства// Верхневолжский филологический вестник. 2020. № 4 (23). С. 34–43.