РЕКЛАМА ДИСКУРСИДА ПЕРЛОКУТИВ ЭФФЕКТГА ГЕНДЕР ЁНДАШУВ
Main Article Content
Abstract:
ушбу мақолада реклама дискурсида перлокутив таъсирнинг ўрни, яратувчилар тақдим қилаётган маҳсулот ёки хизматнинг гендер хусусиятлари алоҳида ёндашувни талаб қилиши хусусида фикр юритилган.
Article Details
How to Cite:
Мадумарова , З. . (2025). РЕКЛАМА ДИСКУРСИДА ПЕРЛОКУТИВ ЭФФЕКТГА ГЕНДЕР ЁНДАШУВ. Young Scientists, 3(44), 146–147. Retrieved from https://in-academy.uz/index.php/yo/article/view/65379
References:
Грошев И. В. Полоролевые стереотипы в рекламе // Психологический журнал. 1998.Т. 19. № 3. –С. 119–121.
Цветкова О.Л. Репрезентация гендера в рекламе: стратегии, стереотипы, средства// Верхневолжский филологический вестник. 2020. № 4 (23). С. 34–43.
