РЕКЛАМА ДИСКУРСИДА ПЕРЛОКУТИВ ЭФФЕКТГА ГЕНДЕР ЁНДАШУВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Abstrak:

ушбу мақолада реклама дискурсида перлокутив таъсирнинг ўрни, яратувчилар  тақдим қилаётган маҳсулот ёки хизматнинг гендер хусусиятлари алоҳида ёндашувни талаб қилиши хусусида фикр юритилган.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

##submission.citations##:

Грошев И. В. Полоролевые стереотипы в рекламе // Психологический журнал. 1998.Т. 19. № 3. –С. 119–121.

Цветкова О.Л. Репрезентация гендера в рекламе: стратегии, стереотипы, средства// Верхневолжский филологический вестник. 2020. № 4 (23). С. 34–43.